..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

24 December 2010

misi tercapai

setelah berminggu-minggu tugasan ini diberikan kepada aku, akhirnya ari ini 24 dec, siap jugak!!
erk.. penat.. penat ngadap laptop yg super kecik ni. sakit mata, lenguh otot-otot badan.
uhu..

ni disebabkan esok due date nye.. baru la ari ni ter rajin kan diri menyelesaikan tugasan ini.. hee
apekah? tugasan mencipta satu kenangan utk family~

25 dan 25 december 2010 = family day "OTHMAN" - keluarga belah mak aku..

dan aku, mencari2, men'scan' kan, mengedit, mg'goggle' gambar untuk menghasilkan sebuah kenangan dlm bentuk vidiyo kepada mereka - ahli keluarga Othman..
aku tidaklah pakar.. sbb tu hasil suntingan aku tidak la brape menarik..
ckuplah dgn kepakaran aku yg serba minimum ini dan hasil pembelajaran yg aku perolehi dari sekolah, matrik smpailah ke Uitm..

 Othman Bin Abu Bakar + Aishah Binti Yapis

9 orang anak. 1 meninggal ketika masih kecil
6 lelaki, 2 perempuan
zaman muda
 duduk belah kiri gambar - itulah ibu saya.. sepupu panggil, MakChik, anak ke-5.
latest meeting sebelum hari keluarga berlangsung


nah vidiyo


ni arwah atok tersayang..
saya adalah cucu tersayang atok.. tiap pagi mesti akan ikut atok g motong getah~
atok meninggal masa saya darjah 6
31 mac 2000
-7ari slps birthday saya - sbb tu sy engat-
Al-Fatihah
genap 10 tahun pada tahun ini, 2010 arwah meninggalkan kami sekeluarga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...