..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

26 December 2010

Family Day


seperti entry yg lepas.. aku dh menyiapkan satu vidiyo ntuk sambutan hari keluarga ini.. sila rujuk cini

aku jgk diberi tugasan yg sama ntuk dipersembahkan pada malam 25 dec..

hasilnya ada di bawah ini
pick secara random shj gmbr2 trsebut dsbbkan kesuntukan masa
masa yg diberi dr kul7-845..
mmg tidak sempat ntuk mengedit mana yang perlu kan.. tu je la yg trmampu

secara keseluruhannya, sambutan hari keluarga ini sangat berjalan dgn lancar..

tarikh : 25-25 Dec 2010
tempat : Golden Straits Villas, Batu 3, PD

makan : makan malam, sarapan, makan tengahhari (budget RM45/dewasa)
tiap family menyumbang RM300 + sumbangan yg tidak wajib ttp digalakkan.


penginapan : 4 apartment 3 bilik (budget RM270++)  beserta extra bed (RM20/sebuah)
cara pemilihan bilik dilakukan mengikut ketegori
1 apartment ntuk anak lelaki, generasi kedua (ayah-ayah beserta budak kecik lelaki) : 8 dewasa, 2 budak
1 apartment ntuk anak perempuan, generasi kedua (mak-mak beserta baby) : 9 dewasa, 3 budak
1 apartment ntuk cucu lelaki, generasi ketiga (budak2 remaja) : 7 dewasa, 2 budak
1 apartment ntuk cucu perempuan, generasi ketiga (termasuk 1 cicit yg kena pggl aku maklong): 14 dewasa, 1 budak

total yang hadir = 46 org dari 52 orang.. (37 dewasa, 5 kanak-kanak, 4 bawah 5 tahun)
nak sebut jugak yang tidak hadir beserta sebab
- Aizuddin (adik aku) : keje kt Mid.
- Nazmi (kazen) : ade kem Pusrawi
- keluarga Abg Muiz (2 dewasa, 2 kanak-kanak) (cousin) : saudara sebelah isterinya ada kenduri.

sukaneka yang dipertandingkan
- tgk la sendiri kt vidiyo di atas.. dh bgtahu dah game ape yg kami main~ simple jerk..

hadiah dan sumbangan..
ni yg best ni nk citer.. sbb byk gile dpt hadiah..

1. kanan sekali, 3 paper bag yang sama saiz dan bentuk : acara boling pantai yg disertai oleh remaja - aku, adik aku aiman dan adik aku acap - hadiah disponsor oleh ayah aku sendri..
2. paper bag puteh tinggi untuk acara bisikan yang benar yg disertai oleh aku, acap dan ibu aku,.. hadiah disponsor oleh ayah aku jgk.
3. patutnye ade 1 lagi paper beg puteh tinggi ntuk acara seiring sejalan yg disertai oleh adik aku acap dan mak aku.. hadiah nye da selamat masuk dlm perut.. hadiah disponsor oleh ayah aku..
4. tgh tuh, barangan radix berupa kopi, air dan sardin dan paper bag kaler hijau yg berisi tuppeware dan tuala. ntuk hadiah khas - keluarga yang paling banyak mmberi sumbangan.. hoho.. terima kasih. brgn radix disponsor oleh Abg Kahar dan lg satu disponsor oleh PakNgah.
5. dua paper beg kaler pink hitam itu : acara sambutlah sayang yg disertai oleh ayah dan ibu aku..hadiah disponsor oleh ayah aku jgk....
6. last sekali, barangan tupperware ntuk cabutan bertuah.. disponsor oleh KakLong Ija.. setiap keluarga mendapat pelbagai bentuk tupperware..

dan setiap ahli keluarga yang menyertai acara sukaneka pada petang itu, semuanya layak menerima hadiah tidak kira menang atau kalah..
ini semua diadaptasikan oleh Family Day dr pihak Telekom (tmpt ayah aku keje) yg sentiasa tidak lokek mmberi hadiah kpd semua orang.. x main pn dpt hadiah jgk~  hee =p


boling pantai = barangan nestle - cube korunk kira berapa jumlah brg2 ni?? budget rm15/seorang
dibeli bukan dari kilang nye tetapi Tesco Extra kt seremban 2... ahax..

 ntuk acara sambutlah sayang.. (kaum ayah dan mak)

ntuk acara bisikan yang benar

okeyh.. cukup r tuh~


p/s : o.o ari ni b-day adik aku, acap.. Hepy B-day yer.. xder adiah sbb result PMR ko pn x gempak sgt.. heee =)
dinner dgn domino pizza malam ini sambil layan bola..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...