..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

22 June 2009

tag by AUS a.k.a oShie


Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

- knal mse skola dlu~ die msuk redaksi.. sgt suka tlibat ngan bnda2 cmtu
- die kte aku mlas tlis blog, die suwo aku rajin cket. BAek en.AUS.
- mse kt skolah dlu die msuk Drama fest, xtaw wtak pe.. die pn suke bce puisi, karang puisi.. PEnulis gk die ni..
- sllo blik awal dr keje! hahah... pnah die cite die keje half day je. pstu mnta mC.. ye x?
- ske fotographer.. nnti nk mbik die sbg photographer mse wedding nnti.. ngee~


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..

1. suLong dr 4 org (1 gurl, 3 boyz)
2. SITI NURASHIQIN ..

3. shiqin, eqin, qin, asnura, kakLong
4. umah di seremban
5. bljr di UiTM s.ALam
6. pgguna celcom n maxis
7. SE k530i
8. pkae SPecK
9. jus temBikAi
10. facebook, FrenSter, mYspaCe, BloGger, yM

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..


1. aNn smut : kwn sekolah. bsing psl berat bdan.. huhu~
2. waKdah : kwn skolah dr f1-f5 yg rawkZ

3. oshie a.k.a aus : bleh tag ko lg x? huhu.. bantai je la ek
4. amsYar : kwn KMKN.. bru je wat blog.. keep it up!
5. kiLLa : hahha.. bru je follow blog die.. kwn skola rndah. dlu pggil die chiko
6. bOb-ryuji : knal kt uitm.. xpnah tgur face2face pn.. tgur kt blog je.. hahaa..
7. yazid : die ni.. bcita2 tggi.. bru gk kenal
8. saleh slay : aku x phm la dak ni... sgt rajin on9..
9. beyl : kwn skolah jg.. kapel dgn org yg tak disngka2! pndae srok cite!
10. farhah trendak : kwn skolah jgk.. die adlah kakak iparku!..

wink wink **

2 comments:

oshie||aus mahmud said...

haha..pe r ko merepek ni..
haha..ckp sal aku mnde2 sensitip tu..
haha..ane de aku amek cuti.
bluekk~
haha

KONCO BLOGGY! said...

wah..bercita2 tinggi ke aku ???
amin.. tq shiqin! aku support ko!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...