..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

31 August 2010

merdeka brsma rerakan @wangsa walk~

mlm td aku tido awal~
xsmpt nk tgk bunga api dr umah... dgr bunyi pap pup tap tup jerk dr bilik aku.. adelah 10 mnit jgk.. last2 aku trjage jgk.. egt kan nk kuar dpn pntu r kn.. buka jerk pintu, alaa.. dh abes plak.. xsmpt ~ adoy~
hikmah nye aku buka pintu umah, kucin aku, si minah pun masuk umah.. aku bwa die tido dlm bilik, tmn aku smbut mrdeka atas katil heh.. ngee~

korunk2 yg lain..
slmt myambut ari kemerdekaan yer..

thun ni xder pantun/puisi/wateva la nk letak kt cni~

smbut ala kadar ajer.. mklumla bulan ramadhan~


aktivity cuti ari ni di abeskan dgn meneman mak aku mncari bunga2/frame/karpet or watsoever yg ade kt nilai 3 tu..

nk tgk gmbr jgk ker??
aku letak je la ye...
cni cni..


pstu balik umah dh kul2..
aku dh jnji dgn kwn2 aku nk brbuka kt kL rini..
aku plan nk g lmbt cket r kn.. pnat r nk drive..

jd blik umah.. aku google dlu..
cri tmpt nye di mane..
aku bukan org KL, jd aku x pkar jln ke KL

hasilnye di bwah ini..


trimas kpd maps.google.com.my ...
jasamu amat ku kenang..
aku sntiasa dan sgt2 suke gunekan khidmat nye~

nmpk tak yg bertanda A tu???

hah, itu la die wangsa walk..
mereka2 nk brbuka di sne mlm ni..
aku mmg suke join~ hahax..


jumpe kalian sbentar lg..
lg bbrp jam..

doakan kami x sesat dan selamat sampai


p/s: tggu kesah episod suka di sane plak ye.. aku akn update kmdn~

2 comments:

HiGHNeSS FiQ said...

uit2, jauh berjalan2..
ak yg dok kt s.alam nih pu clebrate kt ats tilam je.. hua3..

tp, smgt merdeka tu masih ada..hehe

shiqin ghazali said...

haha... agak r jauh brjalan.. ntuk bjumpe dgn kwan, mmg sggup~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...