..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

14 August 2010

rajin --> MALAS (haishhhh)

tlg jgn contohi sifat ini...

aku xpsti la ape yg trjadi pd diriku ni..
smthing happen.. n then, trus xder mud nk wt keje..
huhuuuu

ape yg aku wat ari ni (smlm r... ari jumaat) ????

- dr awl pg, x pgi sgt la.. aku melayari internet... pergh.. trbaik spnjg zaman r.. yg ade kt opis, trainee n spervisor jerk.. jd sempoi2 sudah.. hehee.. (aku ulang sekali lg, tlg jln contohi sifat ini)
fesbuk 1kmestian.. dh boring, YM plak kn.. nseb baik plak ade membe yg nk bchatting.. haha.. aku just gune webmessenger jer. YM xleh download r.. xtaw nape..

-pc kt opis-

- next ---->>>> lena di atas sofa yg empuk2 kucing~
jumaat kn... bulan ramadhan ni aku xpsti rehat start kul bpe.. sllunye kul 1230 - 230..
tp senior staff xder, brcuti.. ktrunk yg ade kt opis ni, ssuke hati je la kul bpe nk rehat..
tp aku baring kt sofa ni dlm kul1... egt kan nk lena tp xleh arr..
sbb nye... sila lihat gmbr strusnye

-sofa kt opis, tmpt lepak borak2, mkn2 ktrunk~

~ aku suke bce novel la.. novel ni djmpai dlm bilik ibu aku.. pe lg, mbik la bwa g opis.. agaga~
scra rasminye aku dh pn selesai mbce novel ini dlm lbh kurang 2 ari.. (jumaat & sabtu pgi) plus minus tido mkn lepak tgk tv on9..


- keje yg trtgguh.. audit working..
isnin leh continue wt lg..
heee~

~ empunya blog~

p/s : mlm smlm aku brbuka puasa kt luar dgn syikin ibrahim.. hilang kesedeyhan yg aku alami ari tu... tq

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...