..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

19 August 2010

typewriter


teruja.. heee..
jd bebudak blik r.. main dgn typewriter x hengat org sklling~
bunyi nya bising.. tet tet tet tet

last aku jmpe typewriter ni 2thun lalu x silap aku..
aku gie muzium TELEKOM.. mmg byk giler x hengat- smua jenis typewriter ade..
smpt la jgk aku main dgn bendalah ni..
mne ade org skg trdedah dgn trengkas ni..
hah.. trengkas tu bhse ibu aku pkai..
ibu aku dlu mmg khusus die mbik claz menaip jerk..
sbb tu la skg die dh jd setiausaha yg berjaya~ disukai smua bos.. ecece... ni puji lbh2 mcm ade mkna jer..
duit raye tahun ni kasi up cket ye ibu.. mnta2 la bos baru ibu bg duit raye jg~ ameenn...


ni smua kejadian di opis.. mse ni wt keje secretarial..
yg pntg bukan aku yg wat la.. aku tukang memerhati dgn pnuh teruja ajer..
heeee ~
adela sbb nye gune typewriter ni..
tp mslhnye, ni smua bukan kami yg punya..
company lain yg punya..
kami pndai pinjam ajerk..
hee.. nseb baik company kt bwah opis ni ade aset ni..
jd smua keje xprlu trtgguh smpai esok lusa..

gmbr di bwah :
ni la supervisor kami neyh..
bile tgk sekali mmg mcm matang..
bile toleh 2x 3 x.. sah mmg mcm kami jgk..
dah tak matang lg..
die pun turut teruja ni.. ni yg aku pelik, walaupan dh bbrp kali die gne bndalah ni...
alaa.. aku tau, die pn cm budak2 sbb ade kami smua..
nnti kami dh xder.. die akn jd matang balik~



ni aku nye hasil lak.. haha.. teruja weyh...
so mnconteng la ape yg ptut.. agaga~
xder keje, cri keje..





2 comments:

s said...

aku selalu main bnde alah nie kt opis aku...semua full auto..tak mcm dulu manual...tkn enter jer automatik dye akan turn bawh n bermula dari satrt..tak mcm yg dulu...kene manual semua...

aku selalu gune bende nie tuk buat TT...

shiqin ghazali said...

hehee.. ko pn suke eyh main dgn typewriter..
tp still lg xder delete..
kang dh silap, kna wat baru~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...