..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

04 September 2010

someone

korunk ade kwn baik x??? msti la ade kan..
aku pn ade.. rmai gk la..
aku dh lme x jmpe kwn baik aku sorunk ni..
die ni bljr kt indon.. thun ni die jarang balik..
aku xtaw nk luahkan perasaan kt spe kalo xder die..
aku duk diam2 je la, pndam sndiri..
ok tak?


huhu... tp rini aku nk ckp sal some1..

some1 special to me.. (aku x pnah tlis hal trlalu peribadi dlm ni)

ak knal die rapat dlm alam cyber.. melalui Ym
die sllu blogwalking dlm belog aku.. ade la drop some comment..
tp skg, aku x pasti die bace ke tak lg crita2 aku kt cni.. die dh x pnah nk comment lg..
aku dh lme x jmpe die dlm alam maya ni..
aku xtaw, xpasti mne die pegi. knpe die mghilang..
mgkin die sibuk.. sibuk bljr, sibuk bkerja, sibuk dgn mcm2 hal mgkin..
mse mule2 knal rpat dgn die, kununnye nk jd kwn baik la kan..
ye la.. mstila jd kwn baik... tiap mase yg ade, msti akn jmpe kt YM..
bz pn jdi x bz.. bese la di awal pknalan..
ala..pstu lme2 trperasan la sndri kn..
pstu skg, bile die tibe2 mghilang, dh xtentu arah plak..
trcari2 lak kiri kanan mne la si empunya diri..

aku harap kwn baik aku ni akn dtg balik menceriakan hidupku dgn lawak die, dgn soklan2 die, dgn gurauan die, dgn ape2 cari skalipun yg bisa wat aku kembali ceria sprti dulu..
aku harap die sudi bace post aku ni n drop some comment..ni entry khas ntuk die.

di bulan yg baik ini..

menyusun jari memohon keampunan salah dan silap yg prnh aku lakukan pd die...

selamat menyambut hari raya aidilfitri..

sekian, terima kasih..


msg khas utk
-someone a.k.a odol-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...