..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

15 September 2010

generasi ke 5

ahli keluarga Yapis telah smpai ke generasi ke5..
tu smua dlm list tok2 sedare aku..
aku pn x bpe cam/egt/tahu smua2 mereka..
sgt ramai okeyh
dua pupu sndiri pn dh x kenal.. bsepah2..

aku nk kecikkan scope 1 big hepy family ni kpd atok dan nenek aku shj...

sila perhatikan gmbr.

.
mnta maaf.. gmbr tak lengkap..

sbb prjmpaan kluarga ni diadakan pd hari selasa..
yg sprt smua mklum, ari raye ke5, waktu bkerja jgk.. pd jam 1230 thari di felda jelai, n9
tak smua ada okeyh..
plg trdekat la.. adik aku pn xder waktu ni.. bz mcari nafkah ntuk anak bini...

OTHMAN + AISHAH
-atok aku, othman, sudah genap 10 thun die pergi mninggalkan kami smua..
byk sgt kenangan aku dgn beliau.. dr kecik aku trknal dgn cucu atok.. ke kebun getah tmpt sllo kami lepak.. teeheee =)
-nenek.. skg sakit2, lenguh2 bdn.. nenek aku sgt tabah.. susah tol nk ajak die dtg brmalam umah anak msg2..

Paklong (1st) : Mohd Nor dan isteri..
anak : 7 org (5pmpuan, 2 llki)
menantu : 2 (laki dan pmpuan)
cucu : 3 org..
total : 14 org.

Pakngah (2nd) : Maamor dan isteri
anak : 3 org (2P, 1L)
cucu : tiada
total : 5 org

Paklang : Meninggal mse kecik

Pakteh (no 4): Nasaruddin dan isteri
anak : 2p, 1L
total : 5 org

Makcik (No 5): Siti Barkiah (my MOM) dan suami (My dAd of course)
anak : 1 heroin, 3 hero
total : 6 org (xmuat nk msuk 1 kete - balik raye kna bwa 2 kete!)

Pakndak (no 6) : Syukor dan family..
anak : 1heroin, 2 hero
total : 5 org (menetap di kelantan)

Paklan (no 7) : bahran dan isteri
anak : sorunk.. tunggal Prempuan
total : 3 org

Mak uda ( no 8) : saedah dan suami
anak : 7 (4hero, 3 heroin)
total : 9 org (hero smua nakal!)

Paksu (no9) : Ismail dan isteri
anak : 2 (sepasang)
total : 4 org

GRAND TOTAL : 51 org (exclude yg meninggal)

next event
- November :kenduri di umah Paklong
- December : Family Day~


p/s : tok2 sedare sy sgt rmai.. cecah 10 org jgk.. to bru tok/nek sedare.. lom msuk anak cucu cicit lg

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...