..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

02 March 2012

selamat tinggal Si Minah

assalammualaikum...

dah lama tak hupdate..
d sebabkan kebizian dan kemurungan yang melanda.. sobsss~

now, i've recovered....
22 Feb 2012 (rabu), Si Minah dihantar ke rumah sakit dan terpaksa di tahan.. masuk wad kucing,
Doc kata, Si Minah ni sakit buah pinggang.. dah tak berfungsi.
sebab tu la dia dah tak senang dan tak lalu lagi nak makan masa kt rumah..
badan jadi kurus sangat kan..
Doc bagi makan pun pakai picagari ,,
hari pertama dan kedua di sana, Si Minah masih boleh minum air dgn sendirinya
masuk hari ke 3 (Jumaat) Si Minah kena masuk air dari tiub. seperti gambar di bawah ni..
Doc kata, Si Minah dah tak lalu nak makan.. die dah tolak makanan
air pun dipaksa masuk kan dlm badan..
kena masuk kan melalui tangan die tuh..
abes lebam.. sedeyh nyer..
usik dan pegang Si Minah ni, terus meow..
suara die dengar mmg sgt terseksa dan dah tak larat..
Doc pun cakap, die dah tak der harapan nak hidup lagi lama..
bagi ubat, tapi dan tak der improvement.
dah 2 hari tak makan.. dan terpaksa diberi minum
jadi, doc decide.. kami let go je Si Minah.

sedeyh sesangat.. ayah aku nangis2 juga la bile tengok Minah camtuh..
yer la.. dari die kecik kot, kami jaga.. ade la jg sampai 8 tahun kan..

jadi, kami buat keputusan yang berat..
25 feb.. baru aku berkesempatan nak melawat Si Minah.
petang tu, decide..
Doc tu akan uruskan semuanya..
tak sanggup lagi dgr die meow2 terseksa..
kalau dibawa balik, lagi la tak sanggup.. dan tak der sapa nk jaga die kan..
maka.. let it go..

selamat tinggal Si Minah..
.........
.....
..
.

entry pertama tentang Si Minah : Kisah Si Minah 1 (17 Jun 2009)
entry kedua tentang Si Minah : Kisah Si Minah 2 (29 Jun 2009)
entry ketiga Si Minah : Ragam Si Minah beserta vidiyo (13 Sept 2010)


p/s : dengan kehadiran adik baru, Adam.. moga keluarga ni akan bertambah ceria.. patah tubuh saling berganti.. next entry tentang adik Adam akan dihupdate a.s.a.p...

1 comments:

Ad-Dien said...

la tahzan, fasobrun jamil (jangan bersedih, sesungguhnya sabar itu lebih baik buatmu)

Penjelasan Status Zikir Taubat الهي لست للفردوس أهلا

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...