..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

10 October 2010

ten ten ten

ada apa pd tarikh???

ten ten ten
10 oktober 2010
10 10 10

kan lawa no tuh..
sekali dlm 100 thun tau..

tp aku tggu nombor ni muncul jg:

20102010
20 october 2010


aktiviti aku ari ni :

wedding @ banting

siapa? abg dan kakak kpd lelaki yg brbaju merah di gmbr yg brikut..
mereka naik pelamin pd hari yg sma..
sekaligus jimat kos smua bagai..

aku mmg suke jejak tmpt yg x pnah pegi ni..
tu aku gigih jg dtg ni
sbb ari ni pn xder aktvti ke mne2..
pe slh nye gunekan tarikh yg lawa ari ni kan going smwhere..


baju merah : faiz kamarudin (tuan umah)
baju oren tgh : aina shazwani (kepunyaan faiz okeyh)
bju putih : empunya belog ini
tudung kunin : siti khadijah (kawan rpat brbaju oren itu)

tidak smpai d cni shj prjlanan aku rini..
pas blik dr putrajaya, g kt tmpt lain plak..
hee.. smpai umah kul 1030 mlm okeyh~

dan skg dh penat..
tito
usah nk keje~


1 comments:

StrewberiManis said...

20102010, hmmmm lawa gak date tu kan :)

kin, N buat tag tu nanti ye :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...