..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

21 October 2010

lenguh badan??

bile bdan dh lenguh, ape yg perlu dibuat???

A. Baring

B. Tido
C. Buat bodo
D. jmpe doktor
E. Urut
F. dan lain2

aku nk jwb A,B,C,D,E,F.. kesemuanya..
hah.. aku x taw nk buat ape..

search google ---->  merawat lenguh badan
jwpn nye ----> x jmpe pn mne2 jwpn yg leh aku ikut..  smua byk mbebel pasal gne produk2 jerk.. cara lg tradisional xder ker??? cm tido je ker? huuh...

jalan2 kt google, trnmpk 1 artikel 

“Berdiri atau menghadap komputer dengan postur yang salah selama beberapa jam akan memberi tekanan kepada otot.  Sebab itu, berehat selama lima minit pada setiap setengah jam mampu memberikan rehat kepada otot dan sendi. Sindrom ini lebih berisiko pada perempuan kerana kebanyakan wanita tidak duduk dengan posisi yang betul.




haiya... ni mmg akibat trlalu lame duk dpn pc la ni.. x ckup baring rehat.. tu la.. 24/7 ngadap kmputer.. mne tak skit badan, lenguh dn lg mnambahkan power speck ko jer.. huhu~
nseb la bdn.. 
uishh hai.. skg msih sakit bdan lg.. kt bhgn blkg tuh~
xtaw nk wt pe..
nk baring dlu..
bubye~



6 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

lenguh gak ni:)

-m3- said...

exercise qin, kdg lenguh sbb lame x digerakkan...

shiqin ghazali said...

@Mohd Nor Quiyyum

haha.. xleh nk wt ape hah.. msing2 lenguh.. urut bdn msing2 lakrh

shiqin ghazali said...

@-m3-

spe eyh m3 neyh??
ape xercise yg leh di buat???

HiGHNeSS FiQ said...

uit, ak men atas katil smbil bebaring..
kalo lenguh bl;eh tros tdo.. hehe~

shiqin ghazali said...

@HiGHNeSS FiQ

baring tu nk letak lptop kt mneR?? atas peha ker?
skit gk bdn tuh.. hahax

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...