..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

06 January 2010

new sem is happening

tidak ku sangka..
2010 mmulakan tahunnya dgn smgt yg bkobar2 bsrta bahagia utk brjaya dan terus brjya..

new year and new sem as a part6 student.. sudah bole dgelar senior~ (wlaupn msih ade setahun lg) mnuntut ilmu itu sgt perlu..

aku gumbira sbb aku msh dtawarkan melalui saluran yg btol utk penempatan atau penginapan aku spnjng sem ini di kolej melati, uitm shah alam.. [adkah ini krgn bm yg btol atau msh byk ksilapan yg tlh brlaku?][sila ignore short form]

byk bnda baru yg mgejutkan aku selama 5saat~

1. facility di kolej melati sudah btukar sepnuhnyer..
keadaan dlm bilik di blok yg ber'lift' sdh brubah sama skali..
tp msh mgekalkan kadar sewa yg sme..
rm420/sem utk bilik dua org..

berikut adalah keadaan di blik aku slth sehari x smpae 24 jm mgemas~

2. meet my new hobby.. jigsaw puzzle
sbnrnye dr dlu lg kami 1fmly suke wat puzzle2 ni.. tp xpnah siap.. ade 1 je yg 500 pieces siap dlm mse 2hrs (dikerah oleh TM utk mmenangi hadiah swktu family day)
tp kali ni aku akn myudahkan nye dlm mse... (1sem myb)
mgkin aku akn wat keseorgn.. sbb puzzle ni ade dlm bilik jer.. bile xder asgment, xder keje, bosan, bru sy akn jenguk puzzle ni.. ade je sbnrnye ats meja study.. tp dibiarkan sepi skjp..
nseb baek kt umah ade board yg sme besar dgn puzzle ni.. so xyah la beli board bru..
nnti dh siap, nk trus frame~

3. stdent account Uitm s.alam mst tau..
keadaan di dlm menara SAAS sdh hmpir brubah 100%..
no more kipas kipas.. fully aircond...
lps ni xmau ade dgr complain2 lg claz mcm kt skolah rndh yerk..
brsyukur la kamu kerajaan tggung smua itu..

4. meet my new bff
besh frenz forever ye, not boyfren forever..
later later later sy akn bcrita
post khas ntuk smua BFF sy..

5. lastly.. my new pix...
sy mau lg kurus.. mau cecah angka 4 di dpan..
49kg mgkin..


5 comments:

aNn fArhaNaH said...

diet eyh?hahaha..gler sume diet skank..bgus!

StrewberiManis =) said...

owh kenagan ketika d melati
hehe =P

kamu 1 bilik dgn sa'a ke?

Anonymous said...

asnura013

yg benar,

kerol013
(kerol)

iLLusion dinie said...

wah..tinggi nye qo lompat ye..kt gmbo atas,bju kuning..hihihi

shiqin ghazali said...

ann : aku diet ikut korunk dn sayangs la.. smua diet.. mau ikut jgk~ lalala~

strewberi manis : kenangan ttp kenangan.. xpenah pn sebilik dgn sa'a kcuali mse part1..

krol : hahaa.... ape pnye comment ntah..

dinie : haha.. itu smua trick kamera~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...