..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

13 September 2014

2014 - 1st entry

assalamaualaikum....

Last publish - 6 July 2013..

wahhhh.. more than a year!!!

so ini adalah entry pertama tahun 2014!!!

rindunya kat blog ni...
cuba untuk aktifkan balik..

cuba untuk buat entry sebaik mungkin..

nak cerita apa yang berlaku sejak setahun ini... (kalau ingat la)

nak cerita sejauh mana aku dah pergi berjalan (eh.. itu kalau ingat gak)

nak share gambar2 yang aku ada.. (kat instagram penuh dah gambar)

apa la lagi yang boleh dicerita dan diimbas semula..

akan aku cuba untuk mengupdate di sini..


sebelum berpisah..

aku selitkan gambar terbaru laa..

29 Ogos 2014 - 1 September 2014
Trip to Perhentian - Redang - Lang Tengah
 
 
 
- aku memang suka lautan kebiruan - snorkeling - comin soon : diving lak! -

ok bye

1 comments:

Unknown said...

seronoknya ley holiday macam ko.
setiap tahun xpernah miss holiday kan?

btw..aku bdk baru blaja wat blog.
free2..sila singgah blog aku..

komen la blog newbie k
http://fatirahmohdkasim.blogspot.com/

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...