..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

04 July 2012

camping

assalamualaikum...

hari tu aku gie camping 
setelah 8 tahun tak pegi..
alaa.. baru kali ke2 sbnrnye.. huh~ kecoh jerk

|16 Jun 2012|
| SimpleBeeFarm, Kg. Baru Macap, Melaka |


dengan geng geng semban jugak la kan..
saje bohsan nak wat aktiviti sikit dengan kengkawan..
penat gak nak tunggu masa yang sesuai bagi semua sekali ada..
dari bulan 4 beli groupon tix, bulan 6 baru terlaksana..
lama hek..  sorang ade hal, sorang ade exam lak, sorang keje lak, sorang ade kenduri
mcm2 la.. last2 dari 8 org, tinggal 7 org jerk..

*misi bercerita menggunakan gambar hiasan*

my sayangs - kipas susah senang boleh kol jer dye ajak meneman~
dan sangat berani memegang mimiey spesis kecik tu yang agak busuk~
kami selepas khemah dinaikkan.. 
roomate ku peneman tidur dalam khemah yang tak rata.. hahax~
kami dengan ketua tok batin.. sesuwai sangat~
kunun warkie curi handbag ku dan mereka nak sumpit tp cm tak jadi jerk~
petang pekena duwian kampung yang campur campur sedap dan tidak sedap
malam berbeque yang aku rase kenapa aku sopan sgt bbq duduk dengan tenang? hampegas~
kesian mereka berdiri dan membakar ayam dengan potpetpotpet~ 
kami enjoy berdinner sampai pewut senak tak tahan nak tahan ketawa~
malam - ade sesi bee education
misi merasa semua perasa madu yang sedap dan kurang sedap jg~
dan misi memakai foundation dari madu lebah~ huh...

dan esok pagi nya bersarapan nasi dan aktiviti bersendirian~
okeyh.. till we meet again~


kalau dah sampai melaka, jangan lupa singgah minum/beli air coconut shake ini kat klebang.. 
sumpah ohsem~ full house tu sampai ke jalan orang duk beratur dan tunggu~

*kthnkbye*

p/s : motip ada banyak gambar aku? huh ntah.. aku pn tak paham~
p/s/s : festyme jg la aku jumpa orang yang kena sawan di pagi hari.. kecoh.. kalu aku pun panik~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...