..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

16 February 2010

entry khas ntuk aina


aku nk jdikan die bff aku leh? leh la yer..

siapakah? aina shazwani abd karim...
die kwn aku dr mtrik.. sme claz dr may 06 - april 07..
msuk Uitm sesame, tp mse part1 die claz laen.. msuk part 2 till now, kami sma claz..
sem2 sllo g claz sme2... tp sem 3 aku brpaling tdah.. aku g claz naik moto dgn eila..die lak brsma mereka g claz naek kete.. kami prnah sebilik mse julai 07 till nov 07 jer..
smpai skg kami msh brjauhan bilik dan aras..
g claz pn dh x sama2.. kami survive.. die g sndri, aku pn g sndri..
tp tu la.. shbt tu sgt indah..
byk kenangan aku brsma si dia yg brgelar sahabat..

byk sgt kenangan antara aku dn dia.. nk sebut kt cni, smpai esok pg pn lom tntu abes lg..
heee sbb aku dh pnat plak nk naip pnjg2 kan..

my recent activity brsma si die :

suprise birthday party to her bf : faiz kamaruddin
(diorg ni dh brsme sejak 2005 lg.. = almost 5 years)




where? slh satu rumah yg brada di U12, DESA ALAM..
date n time : 6 feb 2010 / 8 pm - 11 pm..
wat? dinner
menu : BBQ ayam n hotdog + cake indulgence + spagheti + air anggur + dessert



ulasan ntuk kenangan brsma aina pd waktu ini :
- brsmae2 mmkirkan cara ntuk prgkap her bf (wlaupn idea aku cket je dguna pakai)
- brsme dgn khaty mmbeli belah ntuk birthday party.. smua wat sndiri ye.. start dr mmilih ayam, bhn2 ntuk perap ayam, spagheti smpailah ke wat air..
- brsme2 myediakan bhn2 ntuk masak sprt, mmotong bwg, blander, mbrsihkn aym trmsuk la mngemop umah mreka yg brsmph itu.. (mop tu bkn aku yg wat... khaty pnye keja)
- mnenangkan bliau yg kecuakan mnungggu her bf (tkut bf die mrah, sbb mnggu dgn sgt lme)
- candid gmbr beliau dgn jayanya~
- wat kn die trsnyum pnjg smpai keesokkan hari dn selamanya~


yea.. sahabat itu sgt indah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...