..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

23 November 2009

ape yg ada pd cendawan???


cmne nk masak gulai cendawan?
msak cndwan cmpur sayur nghetila..
help help =p


ape aku nk wt dgn cndwan ni? sllo bli cndwan sgera kt psar tani jerk..
msuk la dlm syur2 tu, cmpur2 jerk, jdi la syur cmpur..
tp kali ni ayah aku nk mkn gulai cendawan
mne ntah ayah aku beli cndwn jenis ni..
blum abes tntut ilmu la care2 nk mmsak~
hahahx


mak aku ckp cndwn ni mahal.. ssh nk jmpe.. demand tinggi, jd harga pn tggi.. (msuk kan cket sbject economy yer)
soal slidik.. satu bakul tu hrganya RM9++
ntah xtw r mne ayah aku jmpe..

tp sbnrnyer sng je nk potong/brsihkan cndwan neyh. (sbb aku mgalami prob ntuk brsihkan dyer) ptg jerk mcm bese kte ptong cndwan sgera kt psar tuh~ tp care nk brsihkan die ade cket leceh.. mak aku ajar ptg td (slps mak aku blik dr keje)~ (ayah aku pesan: len kali pg duk dapur tu tlg ibu msak, jgn nk fesbuking jerk) baek la ayah!
huhuh.. nk msk plak, sprt bese.. sprt msak gulai ayam/dging dll.. ngak susah keyh.. cube la d umah msg2... psti ayahmu akn licinkan smpae abes~

tp maaflah.. lauk yg dh siap, xsmpt plak nk mbik pix.. ayah aku dh bedal smua..

p/s: saya x suke mkn cndawan~

2 comments:

RyuJi SaTo said...

satu bakul rm9++????
kalau bapak aku..kompem tak beli..hahahah....

shiqin ghazali said...

hahaa.. klo org dh ngidam, beli je ape mau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...