..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

27 September 2009

raye @ kelantan???

tarikh : 26 sept 09
tempat : area kota bharu, tumpat
jam : 515 am till 1100 pm
tujuan : menyambut menantu..

smlm dh braye dgn trendakianz... smpae umah pn dh pkul 11 mlm.. ayh aku dh mrah2 dh asl x blik lg.. sok pg nk grak awl ke aiport... minyak x isi lg... bateri kamera x bli lg.. adoyai..

lps anta neneQ (kwn kt trendak) blik ke umah die kt desarhu, aku n fae sggh prtol pam.. isi minyak Rm50 ye.. full tank.. ade la lbh cket 15sen.. halal la tu. duit raye bg kt shell~

smpae umah pn ntah kul bpe, smpt lg on9, tkar status kt FB..
"fuih.. pnt jln berayer, next trip : im going to kelantan"
rmae gk la comment, wt pe g klntan.. aku jwb "cari suami, leh tak" hahaha...

agk2 dlm kul 430 bgun~ ayah ak dh kjut2 awl pg.. dh la x ckup tido neyh..
kul 515 kmi dh bgrak kuar umah.. lalu jln LBJ ke LCCT..
ckup je la naek airasia jerk.. g klntan je kot.. itu pn makSu aku dh support.. thanx yea..
flight kami pkul 740 am.. kami bgrak dr cni 11 org.. fmly maklang n pakteh dh tggu sne~
pg2 dh makan MCD~
smpae awl hek kt KB.. djmput oleh abg wan n van yg xder aircond.. pnas hek.. nseb ade kipas ajaib.. huuh..
sggh hotel maklang~ awl lg.. leh g shopin2 ni.. haha..
pg la psar kraftangan sblh psr siti khadijah tu. (maen bntai je letak nme, ampun ye)
mak aku borong 2 batik kelantan.. adoyai.. aku leh la tmpng sekaki.. hahaa
pgntin lmbt siap.. jd kami grak dr hotel kul 130.. knvoi eyh 4 kete.. 30mnit dr hotel ke kmpg abg wan..
traffic lite kan maen lame nk tgu hijau, jln pn sesak, dr 4 line nk msuk 1 line kt jmbtn tu..
tp, superb la.. ade tesco, giant, parkson, pizza, kfc dLL.. kolej pn byk.. MASTERSKILL, UMK.. ade lg hotel2 bsar..

smpae umah pgntin.. adat kt cni laen cket dr tmpt kami..
tetamu leh dtg kul bpe die nk dtg pn.. pntu akn tbuka smpae la abes tetamu dtg.. smpae tgh mlm la mreka akn hdg mknan...

fuh.. gile byk mknn~ ptutla bdn aku dh naek balik.. haha..
aku mkn lbh dr 10 ekor la udang galah die.. heee~
spesel2 smua mknn nyer..

kul 330, kami beredar ke knduri lg stu.. anak buah makteh aku pn smbut menantu gk.. heee~ mkn lg.. kali ni aku mkn mknan org kltan.. KUEH AKOK.. sdap nye, made from KB.. huhu..
kalo mkn kt kL nye, x besh da...

kami brangguh kt umah tu smpae kul 6.. pstu kami g airport blik mkan KFC~ lalalaa...
maksu n paksu aku blnje lg kami smua.. thanx...
tggu pnye tggu.. kami borak sakan.. tnye smua ape nk dtnye..
840 pm bru grak ke kL..
smpae umah? 11 pm.. trus lelap atas sofa~
hahaaaa~

p/s; aku x dpt jmpe FAE.. die nk blik bandung dah kul 7 ari ni (Ahad)
sob sob sob~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...