..drop ur link here..

DROP UR LINK HERE.. SENANG NANTI NAK MELAWAT
tengs~ sudi singgah..

THEM

05 July 2009

selesai sudah~

akhirnya siap jgk tgasan ku yg tlh diberikan oleh maklang ku..
aku pggil maklang ku > MAMA

ape dye tgasannyer?
korunk tau x bunga tlor?
ni homemade pnya..
MAMA aku wat sndri..
bunga die dr tuala..
die akan lpat tuala jd bunga
lps tu dh ade bunga, kna ada daun..
so aku la yg kna dberi tgasan ntuk wat daun..

carenye.. MAMA aku akn ajar la..
xsusah pn.. cma leceh cket..
lidi tu akan dlilit kt pnutup bedak talkum
jdi la bulatan, ble kuarkan, kte bntukkan die sprt daun
pstu gam kan je la kat atas krsta kaler ijau
then kte gunting ikut bntk daun tu.. dh siap..

lps siap, aku anta kt umah MAMA aku ntuk dtruskan lg proses ntuk wat bunga tlor..
snang je kan..
ngee~
keje2 mmbntuk dn mggunting diserahkan kpd ibu ku tcinta~
kje2 mg'gam' aku wat sndri la.. aku je yg ske maen dgn gam uhu
aku wat bnda ni lame sgt.. yer la..
xder msa.. ade je kje len yg aku nk wat
tgk tb la, on9, tido, kuar dgn membe, merayap dll~

awl bln 6 die dh bg.. aku siapkan awl bln 7!! sebulan!!
mmg xleh bka butik la aku ni... lmbt wt kje.. haha~

bunga tlur yg dh siap, nnti aku uploadkan pix dye..
ari tu lpe nk mbik pix..

btw.. ni kazen aku nk kawen.. kak iema~
tarikh 9 august 09 [090809]

~will be continue after wedding day~


p/s: sape la nnti nk tlg aku wt bunga tlur? hantaran?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...